En weg zijn wij...

5 april 2013 - Sint-Niklaas, België

Hier is em dan!! Onze reisblog :)

Na maanden en maanden van plannen is het bijna zo ver!! Nog minder dan twee weken en weg zijn wij! Waarschijnlijk naar nog meer koude en sneeuw, maar ach ja... We zijn er al aan gewend zeker?!

Wie onze onwaarschijnlijk spannende, en soms ongetwijfeld ook uitermate komische, avonturen wil volgen is hier op de juiste plaats! Op deze reisblog gaan we proberen om regelmatig verhalen en foto's te posten, kwestie dat we jullie allemaal wat jaloers kunnen maken :)

Nu aftellen, nog wat flippen over de inhoud (en vooral de weinige ruimte) van onze rugzak en beannachd leat y'all!!!

Ellen & Anneke

1. Reislogger:
    30 maart 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Steven:
    En aangemeld zijn wij :p
  3. Annick:
    Ikke ook!!
  4. P-diddy:
    Hoe lang gaan jullie?
  5. Laurinda:
    8 april 2013
    Wij gaan u allemaal missen, Ellen !
    Nu uw voor-voor-laatste dienst en dan zijn jullie weg ...
    We blijven allemaal op de hoogte, hoor ! :D
  6. Igor:
    8 april 2013
    Succes en veel plezier ;-)
  7. Jyoti:
    10 april 2013
    aangemeld! :-p
    veel plezier daar !!
  8. Cheyenne:
    11 april 2013
    ik mis u nu al en je bent maar 1 second weg ik beloof dat ik een goed rapport ga hebben <3
  9. Patricia:
    11 april 2013
    ik miss uu egt en ik zal allemaal door uu elke avond blijte zene :,(
  10. Cheyenne:
    11 april 2013
    hey met mij weer weet je als je in augustus naar een andere groep moet naar weljke ga je dan alle ik hoop dat dat niet gebeurt :)
    maar ellen ik hou van u je bent net als een zus<3
  11. Elisabeth Peeters:
    12 april 2013
    Komen naar Antwerpen - kan via jozef in uw reislogger..... we tellen af...groetjes meter
  12. Tanneke:
    12 april 2013
    Superveel plezier. Dit gaat een geweldige ervaring worden.
  13. Cheyenne:
    13 april 2013
    ellen ik weer hé mis je♥
  14. Chris en Diane:
    13 april 2013
    We wensen jullie een heel plezante reis vol avontuur , leuke ontdekkingen en fijne ontmoetingen ! Probeer ze daar maar goed te begrijpen ... lijkt niet zo simpel :-)))
    Groetjes en afspraak in de zomer met een mooi reisverhaal !
  15. Ellen:
    13 april 2013
    Voor mijn geweldige kindjes!!
    Ik mis jullie ook al hoor!! Het lijkt heel lang, maar het zal wel snel augustus zijn en dan zien we elkaar terug! Zorg ondertussen goed voor elkaar!
  16. Cheyenne:
    17 april 2013
    oké dat zal ik doen ellen ♥
  17. Elke:
    17 april 2013
    Hey Ellen
    Ook ik ga u heel hard missen. Ben al benieuwd naar al je verhalen en foto's (al dan niet met beer:) )
    Hou je goed en ik hou je op de hoogte van alle roddels!
    Tot gauw x
  18. Patty:
    Have fun !
  19. Guy:
    18 april 2013
    Bericht werd doorgestuurd aan de Schotse weerstations : orkaan Anneke is op komst. Gelieve de vrijgezellen binnen te houden en ramen en deuren te sluiten.
  20. Steven:
    18 april 2013
    En weg zijn zij ! Have fun!
  21. Nonkel polle en riekess:
    18 april 2013
    Natuurlijk weer te laat om "dag dag" te zeggen, dat heb je met die 50-plussers! Enfin, laat maar snel wat van jullie horen. xx
  22. Annick:
    Veel plezier ginder!
  23. Laurinda:
    OMG ELLEN !!!!
    Vandaag is het zover ! Waarschijnlijk ben je al vertrokken ? Ooooh we missen u!
    Veel plezier overal waar je naartoe gaat !
    Tot in augustus (hopelijk) :p

p.s. : Je hebt de groetjes van Werner...

xxxxxxx
  24. Marleen:
    18 april 2013
    Héél veel plezier daar in het verre Schotland!!! We drinken der van den avond eentje op hé...;-) XXX
  25. Gaston & Masja:
    18 april 2013
    Ook wij zijn aangemeld (tis gelukt...) en hebben jullie intussen al uitgewuifd! Veel plezier, nieuwe ont-dekkingen en geniet ervan! We denken aan jou! Nonkel Gaston&tante Masja
  26. Sara:
    18 april 2013
    Een goe verlof en vergeet niet met ne Schot naar huis te komen he! ;) Mic Mac Jampudding! :D
  27. Sabine Bosman:
    18 april 2013
    Heel veel plezier, kijk ernaar uit om jullie reisverhalen te volgen.
  28. Kim:
    18 april 2013
    Maak er een fijn avontuur van. Zorg goed voor elkaar en vooral.. Zie dat jullie alles doen wat jullie hebben gepland zodat dit altijd in jullie geheugen gegrift blijft staan !
  29. Sabine:
    18 april 2013
    Schattie have fun daar he !! Wij drinken er hier enen op
  30. Nelleeee:
    19 april 2013
    Globe-schotters, een geweldige trip voor jullie allebei ! Ik zou zeggen, geniet onder het motto ; "veel te schots en veel te scheef!" ;D Wij wachten op verhalen/fotos/schoonbroers/... Jullie worden gemist <3 x
  31. Kyra:
    19 april 2013
    Omg ! Ellen! Maak er een toffe reis van !Sory dat ik nog niets had geschreven ! :( ♥ Ik mis je ♥ , voor je het weet ben je al terug in onze groep dus geniet er maar ne keer goed van hé! Amai kben blij dat je een blog hebt gemaakt want amaaaiii.. :D xx Je bent waarschijnelijk al in Shotland ? ;D "Joepiiiiee" zal je zeker denken! En terecht ! Een reis naar Shotland maakt niet iedereen! Alé Ellen ik ga je laten want Nelleke roept dat we moeten eten ! :P HAHA! ♥♥♥♥ Cio ....xx...x...x.xx...xx....xx.x..x.x.x......xx...
  32. Melissa:
    Hey Ellen !
    U even op de hoogte houden he.
    Ik loop dus stage in het derde leerjaar en het eerste contact met mijn klasje en mentor verliep vlot.
    Ik moet een lesje W.O geven over de stamboom (wat voor mij al moeilijk wordt om een voorbeeld te maken, ma da fiks ik wel), een lesje taal, een lesje spelling, een lesje wiskunde over temperaturen meten en een les muzische vorming, iets knutselen voor moederdag. Vanaf woensdag vliegen we er in !
    Geniet er nog van ! xx
  33. Cheyenne:
    20 april 2013
    ellen ik heb kei goede punten op mijn bloktoets een7 een6,5 een6,5 en een7 en de juf heeft gezegt als je zo blijft voort doen moet ik je wel naar een a sturen ♥
  34. Ellen:
    20 april 2013
    Even al kort antwoorden :)
    Super dat je goede punten hebt Cheyenne!!! Wie weet wat er nog allemaal kan! Blijf zo verder doen meid!!
    Melissa, super veel succes! Dat gaat uiteraard compleet en algeheel lukken he ;D
    Wij zijn ondertussen al een aantal dagen hier en de eerste vermoeidheid begint al toe te slaan! Nog twee nachtjes en dan gaan we richting Stirling. Ik probeer snel een nieuw reisverhaal met foto's te schrijven, maar een computer vinden is niet zo eenvoudig en als we er een hebben kijken we vooral naar waar we heen willen en waar we dan gaan slapen. Zorg daar goed voor elkaar he dames!!!!
  35. Steven:
    20 april 2013
    Vermoeidheid is relatief :-) klinkt plezant. En niet teveel onder de rokken kijken he ;-)
  36. Annick:
    21 april 2013
    Zal wel lukken. Zorg snel voor foto's iedereen is benieuwd.
  37. Nonkel polle en riekess:
    21 april 2013
    Eindelijk een nieuwsje uit het verre Schotland!!! En al een whiskey achter de kiezen? Je gaat zien dat die vermoeidheid als sneeuw achter de schotse zon(,) gaat verdwijnen. Zorg goed voor elkaar dames, en tot schrijfs.